Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Sunday, November 24, 2019
Dhiya Danisha - Concert & Graduation Day
Friday, June 14, 2019
Kenangan Raya 1999 - 2019 (Keluarga Hj Omar & Hjh Amanah)
Mengumpulkan kesemua ahli keluarga dari 3 generasi dalam satu gambar memang bukan kerja mudah (photoshop tak aci ye...). Alhamdulillah tahun ini dapat lagi berkumpul dan bergambar bersama2 dengan seramai 64 anak2, menantu2, cucu2, cucu2 saudara, cicit2 Hj Omar & Hj Amanah. Buat pertama kalinya gambar keluarga tidak lengkap sebab 4 orang cucu tidak dapat balik ke kg kerana tak dapat cuti dan ada yang sedang exam.
Gambar keluarga ni diambil setiap 2 tahun sekali, raya pada setiap tahun ganjil dimana semua waris Hj Omar n Hj Amanah akan beraya di rumah pusaka ini (semua ikut sistem giliran...hehe). Insyallah next gambar raya pada 2021. Semoga semua dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik olehNya.
Sila layan gambar raya 1999-2019
Saturday, May 11, 2019
Happy 21st Anniversary To Us
11/05/1998 - 11/05/2019
Alhamdulillah, hari ini genap 21 tahun perkahwinan Mummy & Daddy. Moga jodoh kami berkekalan hingga ke syurga. 21 tahun perjalanan rumah-tangga kami, penuh dengan kenangan dan pengalaman.
Friday, March 8, 2019
Happy Women's Day
*Tahukah Anda?*
*Hari Wanita Sedunia* sepatutnya disambut pada 6 Mac setiap tahun. Tapi sebab wanita lambat sangat bersiap...💄👗👠👜..., jadi ia disambut pada *8 Mac setiap tahun*.
Dan tahukah anda juga, kita ada Hari Lelaki Sedunia. Namun seperti biasa, dorang selalu lupa tarikh...jadi x payah sambut la...😂😂😂😂😂
Selamat hari wanita kpd semua wanita.
💃🏽💃🏽💃🏽
#copypaste
Wednesday, February 27, 2019
As time goes by - Adam Danish
Hanya jumpa 12 gambar sahaja, sepatutnya ada 15. Bila2 free nanri mummy nak lena mengodek external drive lain dan juga dalam album la. Mana pergi pulak gambar2 tu.











