Sunday, October 15, 2017

Daddy - Everest Base Camp (Day 1)

Ya Allah... banyaknya sawang2 kat blog ni. Bukan setakat spider je, atok gajah pun boleh menyorok  ni. Tak tau la apasal mood untuk berblog ke laut sepi ... malas ya amat.
Ni nak start balik la mencoret sesuatu di blog Mummy. Kali ni Mummy akan buat entry bersiri berkenaan expedisi daddy ke Everest Base Camp selama 14 hari yang bermula semalam.

Flight dari KLIA direct ke Katmandu.


Good luck dan take care Daddy. Moga misi berjaya.


Di Airport Katmandu


Meronda di sekitar Thamel

Wednesday, August 9, 2017

Dhiya Danisha Turns 4


09/08/2017 Hari ni puteri kecil Mummy genap usianya 4 tahun. Happy birthday Dhiya comel. Moga membesar sihat bagai johan. Mummy love you more and more. Jadi anak yang solehah dan berjay dunia dan akhirat.

posted from Bloggeroid

Thursday, August 3, 2017

Abah 14th Anniversary

14/08/2017 Genap 14 tahun abah 'pergi'. Pergi yang tak akan kembali. Pergibyang tak boleh ditunggu-tunggu kepulangannya. Al-fatehah untuk abah. Moga roh abah tenang di sana. Kami sentiasa ingat dan rindukan abah.

"http://gee7001.blogspot.my/2009/06/diary-terakhir-abah.html?m=1"

posted from Bloggeroid

Friday, May 26, 2017

Happy 9th Birthday Emmil Dafiy


26/06/2017 Hero kecik Mummy si πŸŽπŸŽ‚πŸ°πŸšΆπŸšΆπŸŽˆEmmil Dafiy πŸŽˆπŸŽπŸŽ‚sambut birthday yang ke-9 hari ni. Mummy doakan Dafiy menjadi anak yang soleh, sentiada sihat dan berjaya di dunia dan akhirat. Munnylove you soooooo much!♥♥♥

posted from Bloggeroid

Thursday, May 11, 2017

19th Wedding Anniversary


Happy 19th Wedding Anniversary to us. Moga jodoh kita berkekalan hingga ke syurga. Terima kasih atas semuanya. Love you more and more.


Syukur padaNya atas segala nikmat yang telah diberikan.


Hidup diserikan dan dimeriahkan dengan kehadiran anak2.


Priceless moments ... bersama dengan anak2 walau di mana


19 tahun yang lalu, aku terima nikahnya...


Si dia dalam misi menawan puncak Gunung Raung di Bali/Surabaya. Moga daddy berjaya dan jaga diri. We love you.
posted from Bloggeroid