Sunday, October 15, 2017

Daddy - Everest Base Camp (Day 1)

Ya Allah... banyaknya sawang2 kat blog ni. Bukan setakat spider je, atok gajah pun boleh menyorok  ni. Tak tau la apasal mood untuk berblog ke laut sepi ... malas ya amat.
Ni nak start balik la mencoret sesuatu di blog Mummy. Kali ni Mummy akan buat entry bersiri berkenaan expedisi daddy ke Everest Base Camp selama 14 hari yang bermula semalam.

Flight dari KLIA direct ke Katmandu.


Good luck dan take care Daddy. Moga misi berjaya.


Di Airport Katmandu


Meronda di sekitar Thamel

No comments:

Post a Comment