Wajik dari pakcik google
Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Friday, October 5, 2012
Esok nak buat apa?
Selain dari tugasan mingguan esok Mummy rasa cam nak buat kuih wajik... teringin sangat2 nak makan wajik yang lembik2... nyum2 sedapnya (p/s kes mengidam langsung tak berkenaan dan tiada kena mengena)
Thursday, October 4, 2012
Busy

Tak sempat nak lunch sbb kena ada kat JPA by 2pm... makan kerepek pisang je sambil drive... klu habis sebalang ni kira kenyang kut...hihihi
posted from Bloggeroid
Wednesday, October 3, 2012
Monday, October 1, 2012
Monday yang blues

Minggu yg baru dtg lg. Kerja2 dan kerja... klu boleh nak kerja lg 3 tahun jer pas tu nak jadi full time Dapor Officer
posted from Bloggeroid



