Friday, October 5, 2012

Esok nak buat apa?

Selain dari tugasan mingguan esok Mummy rasa cam nak buat kuih wajik... teringin sangat2 nak makan wajik yang lembik2... nyum2 sedapnya (p/s kes mengidam langsung tak berkenaan dan tiada kena mengena)

Wajik dari pakcik google


Thursday, October 4, 2012

Busy


Tak sempat nak lunch sbb kena ada kat JPA by 2pm... makan kerepek pisang je sambil drive... klu habis sebalang ni kira kenyang kut...hihihi

posted from Bloggeroid

MUST READ : Petua untuk kurangkan nafsu beli pakaian mahal!


Wednesday, October 3, 2012

Nyum nyum


Pagi2 membaking gara2 teringin nak mkn choc cake with peanut butter filling utk breskfast



Mood pakai tudung pesen cam ni pulak...lps ni mood pakai shawl pulak kut hahaha


Monday, October 1, 2012

Monday yang blues


Minggu yg baru dtg lg. Kerja2 dan kerja... klu boleh nak kerja lg 3 tahun jer pas tu nak jadi full time Dapor Officer

posted from Bloggeroid