Tuesday, November 22, 2011

Cerita 'Potong' - Episod 3

Hari Sabtu anak2 berkhatan dan hari Ahad nya Mummy buat majlis makan2 sikit jemput sedara mara, jiran tetangga dan kawan2. Semua benda nak buat sorang2 so seminggu sebelum tu Mummy dah buat sikit2 la..


Nasib baiklah adinda kesayanganku Mama Miraki sudi datang awal dan bermalam di rumah Mummy. So untuk kenduri Mummy kali ni dia la orang kuat Mummy selain dari YB Bukit Mutiara yang datang malam Ahad tu.

Jomlah layan gambar2 sekitar majlis, kali ni kurang sikit Mummy snap2... tak sempat le...

Daddy tak berapa sihat sebelum dan semasa hari kenduri.... demam

Ada ala2 Wanita Melayu Terakhir tak? Duduk bersimpuh tu... sib baik tak tergolek kan... hihih. Tapi kan Mummy suka tengok gambar ni.... nak tau sebab apa tak?.... hihihi...sebab Mummy nampak cam kurussssssssssss!!!! I  loikeeeeee

Bersama 2 'orang kuat', pembantu a.k.a bibik....hihihi... sebab korang banyak tolong Mummy letak la gambar korang banyak2 dlam n3 ni

Ketibaan YB2... yang sempat disnap... yang tak sempat tu sorry la ye... majlis lain kali Mummy sedia cameraman ye

Anak saudara Mummy Ayien Azreen dan hubby

Mama Janet jani nak bertolak subuh2 hampeh....dah tengahari baru sampai. 

Ayu yang baru habis kursus dengan 2 anak dara keciknya.... sorry la Iwan gambar ko tak de

Kak Kay yang ketinggalan keretapi... 

Acara gossip2 dan sembang2.. selain makan2

Ni yang seronoknya bila dapat berkumpul dengan adik beradik...  8 dari 9 adik beradik Mummy dapat   datang ke rumah Mummy. Satu2nya abang Mummy Yin Wong Khoo Lai tak dapat datang sebab anak dia pun baru je berkhatan sama hari dengan anak2 Mummy. Kak Kay tiada dalam gambar sebab masa ni dia tak  sampai lagi. Padan muka....hahahah

Korang ni teringin bersanding lagi ke apa?

Dafiy sedia untuk 'mengfire' sesiapa yang cuba tackle si Aliya...

Lisa & Ika yang baru dapat result UPSR.... tahniah untuk kedua2nya

Mummy cam bawak hantaran je... tak pe la praktis utk 25 Dis nanti... nak berbalas pantun anak bujang Kak Kay nak bertunang

Diapit oleh Mama Miraki dan anak saudara Mummy si Suzy. Korang tengoklah Mama Miraki cuma ambik nasi je.. dia ni memang jenis 'tak makan sangat'....hehehe

My SIL dan si bambam Amir Mirza

Anak2 Kak Long...sama besar dah semua


  


Datin S dan anak2nya 

Apa lagi yang digossipkan?

Apasal Datin S ni masam je? Korang sembang mengutuk dia ye?

Siapa lagi bambam???

Ibu2 muda...

bersambung lagi.... banyak lagi gambar2 korang ni....

Cerita 'Potong' - Episod 2

Wajah anak2 sebelum dan selepas....


Emmer Daniel


Adam Danish


Aksi2 macho sebelum.....


Aksi2 bila balik dari klinik totally different....Mummy tak ikut pegi klinik so tak tau camana reaksi dia orang masa kat klinik, tapi Daddy punya laporan daripada 7 orang yang bersunat... Daniel jatuh no 3 dari segi paling kurang menanggis dan menjerit. Si Danish pulak yang paling banyak aksi auta dan paling kuat menjerit, menanggis dan banyak kerenah lain....heheheh


Kat depan klinik.... kecik bebenor le gambar ni.... cilok dari FB jiran Mummy si Fendi


Aksi2 anak2 bila balik ke rumah selepas kena zaspppppppp


Hilang dah aksi2 macho sebelum ke klinik


Dah le sakit, Mummy nye sibuk pulak nak ambim gambar.... marah betul si Danish...hehehe

First two hours balik dari klinik memang dia orang mengerang dan menangis je. Masa tu ubat bius dah habis rasanya. Mummy pun bagi je la ubat tahan sakit, kat botol tu kata 3 kali sehari... Mummy bagi 2 jam sekali....Bila malam si Daniel tidur lena tpai si Danish memang tak boleh tidur, mengerang dalam tidur.

Disebabkan x de maid so Mummy dan daddy take turn cuti la jaga anak2.... hari ni turn Mummy cuti tapi rasanya terpaksa gak ke office sekejap kut, nak prepare gaji.bersambung next episod....