Sabtu lepas family belah Mummy buat majlis buka puasa dan Mama Miraki yang jadi host utk kali ni. Consept potluck... tak kan nak suruh tuan rumah semua masak... kesian la pulak , kepenatan nanti. So Mummy pun bawak benda yang sempoi je... masak Udang Goreng Gajus (atas permintaan seseorang yang hantu udang, resepi dalam next n3 ye) dan order jeli kelapa.
Keluar rumah dalam pukul 5.45pm... pas tu terfikri pulak dalam gerimis2 mengundang ni kalau ikut MRR tu harus dah masuk Isya baru sampai kut, so alternatif dia ikut jalan Hulu Langat... tak pernah lalu pun jalan ni tapi dah Mama Miraki kata ikut jalan Hulu Langat tu kejap jer..
Sangkut pulak kat jalan nak masuk Pekan Hulu Langat.. ada bazar ramadhan so kereta parking kanan kiri jalan ditambah dengan hujan2 pulak tu yang sangkut... calling2 Mama Miraki dan Hubby 2-3 kali gak to make sure kita prang tak lost... finally berjaya sampai gak sebelum waktu berbuka puasa, 7pm on the dot kami sampai. Masa Mummy sampai tu suku sakat yang lain semua dah ada.
Kakak Mummy, Datin S dan Datuk T dengan anak bungsu cucu bungsu ...
Sebahagian dari menu yang ada... dah ala2 menu kat hotal 4 bintang ni
Echa & Daddy... bam bam betul le cucu nenek ni...
Wah.. elok je anak2 Mummy ni duduk beratur 4 sederet sementara menunggu waktu berbuka
Dafiy & Kakak Dania
Dafiy & Daddy
Nak amik makanan pun sempat snap2 dulu..
Mummy & Datin S
Ayien Azreen & Mummy
Cucu or anak
Lepak2 b4 buka
Dengan jari pun boleh... Ika, anak dara Mama Miraki baru lepas rebonding rambut...hehe
Kalau dah besar nanti tengok gambar ni dia orang malu tak yer...heheh
Echa & Papa
Wajahmu di mana-mana
Tak kat rumah tka kat mana, computer gak yang dicari2nya
Apasal Dania tu tunduk je... control ayu ke?
AMir, Mummy & Echa... anak saudara dan cucu saudara lebih kurang sebaya je
Ni nak jadi mat rempit ke apa ni?
Budak yang lepas baik dari demam
Tersiksa la si rabit ni diduduki si Daniel
Menu puasa, macam2 ada... nasi putih, soto, murtabak, kuih muih, dessert, buah2an, air yang berbagai2 dan lain2 lah...
Ni je yang Mummy bawak... Udang goreng gajus dan jeli kelapa... alhamdulillah licin....
Jom layan lain2 enu yang ada... tak lara nak ambik gamabr semua menu, ni je yang sempat Mummy ambik.
Kuiz penutup n3? Apakah gambar di di bawah ni? Kalau betul jawab hadiahnya lawatan ke bazar ramadhan tajaan diri sendiri....hehehe