
Sebelum...
Behind the scene...
Lepas letak foundation baru simen konkrit...

Pasang tiang2 dulu...

Rumah dah jadi cam kilang papan la pulak.. nasib baik kerja2 ketam mengetam dah dibuat kat kilang dia orang... tinggal touch-up dan potong2 je....jenuhlah hari2 bibik nak mengemop

Bumbung... transparent polycarbonat

Dah pasang bumbung baru pasang lantai...susun rapat2 tau...

Siap dah pasang lantai... tapi baru siap pasang je belum touch-up bagi licin, cat dan varnis lagi....

Pasang lampu dan kipas pening je...

Almost siap tapi cat dan varnis kat lantai tu tak kering sepenuhnya lagi... masih rasa berminyak2... bunga gantung kuning tu antara yang sempat beli masa gi Sg Buluh last weekend... RM7 je sepasu.

Kuranglah sikit rumput2 yang Daddy nak kena mesin...

Lantai yang masih nampak berminyak2...

Weekend ni siap rasanya...