Showing posts with label rongak. Show all posts
Showing posts with label rongak. Show all posts

Tuesday, August 17, 2010

Anak daraku rongak!

Gigi susu pertama yang dah patah......kesian anak Mummy, nak raya ni rongak lah pulak

Bila bergambar kena tutup mulut. Tapi Dania kata kalau tutup mulut tak cantik.

So sekarang ni dia practice bergambar untuk raya...senyum tanpa bukak mulat...hahah