Tuesday, February 28, 2017

Happy 14th Birthday - Adam Danish

27/02/2017 - HAPPY 14th BIRTHDAY ADAM DANISH @ ANGAH.


Semoga Angah menjadi anak yang soleh , cemerlang dunia dan akhirat dan sentiasa membahagiakan mommy & daddy. Kami sentiasa mendoaka yang baik-baik untuk Angah.


Angah ni tak suka bergambar, so dala hand phone mommy memang tak banyak gambar dia. Kalau ada pun muka tu tunduk ke, toloeh kanan kiri atau pandang belakang...heheheh

Wednesday, February 15, 2017

Daniel's 15th Birthday Celebration

Menjadi kebiasaan Mummy akan sambut birthday anak-anak walau secara kecil-kecilan. Mummy juga akan pastikan adik beradik yang lain akan buat/beli card harijadi dan beri pada adik beradik yang sambut harijadi. Pesan Mummy, ingat tarikh lahir adik beradik, walau Mummy dah tak ada nanti bila hari lahir adik-beradik jangan lupa wish. Kalau mampu belikan hadiah kalau tak mampu card dan ucapan sudah memadai. Bukan sebab hadiah semata tapi ingatan itu yang utama.


Officially, Along @ Daniel turns 15 today


We're family


Our 1st hero


We're siblings


From Mommy & Daddy


From Dania... small gift and card


DIY card from Dafiy


Favourite cake from SR...


Dinner at Cowboy Steak House... depan rumah je...


Enjoy his meal

Moga Along menjadi anak yang soleh, cemerlamg di dunia dan akhirat. Tahun ni PT3 menunggu Along. Usaha usaha usaha doa doa doa dan tawakal. Insyallah Along akan berjaya. Mommy dan Daddy sentiasa mendoakan kejayaan Along dan adik-adik.

Monday, February 6, 2017

Daniel's 15th Birthday

06/02/2017 - Happy 15th Birthday to Emmer Daniel @ Along.

Monday, January 2, 2017

Happy New Year 2017



Assalammualaikum, untuk semua pembaca. Errr ada ke lagi orang baca blog Mummy ni. Lama dah ditinggalkan. Bukan setakat sawang-sawang je, silap-silap anak gajah dan anak harimau pun dah berlari-larian. Hahaah.

Tak tau la kenapa tiba-tiba sepanjang 2016 mood untuk berblog betul-betul hanyut di lautan sepi. Malas tahap dewa betul. Sebenarnya banyak yang berlaku sepanjang 2016 dalam hidup Mummy tapi tak sempat untuk dicoretkan di sini. Harap-harap 2017 ni mood berblog timbul semula ye.

Untuk semua, semoga tahun 2017 ini membawa lebih kebaikan kepada kita semua. 



Friday, October 14, 2016

Yin Dalam Kenangan - 2nd Anniversary

14/10/2016 Jumaat - Hari ni genap 2 tahun, satu-satunya abang yang Mummy ada pergi meninggalkan kami semua. Kakadang terasa yang Yin masih ada dan masih lagi mengajar di Kulai. Al-fatehah untuk kau Yin. Moga kau tenang dan aman di sana. Pasti kami akan menyusul nanti. Hanya waktu yang akan menentukan.


Senyuman yang tak mungkin akan dilupakan



Gambar terakhir Mummy dan Yin (6/10/2014, seminggu lebih sebelum pemergiannya)

Tribute untuk Yin dari Mummy

Tribute dari seorang sahabat (Cikgu Mahathir) untuk Yin