Friday, March 8, 2019

Happy Women's Day

*Tahukah Anda?*

*Hari Wanita Sedunia* sepatutnya disambut pada 6 Mac setiap tahun. Tapi sebab wanita lambat sangat bersiap...💄👗👠👜...,  jadi ia disambut pada *8 Mac setiap tahun*. 

Dan tahukah anda juga, kita ada Hari Lelaki Sedunia. Namun seperti biasa, dorang selalu lupa tarikh...jadi x payah sambut la...😂😂😂😂😂

Selamat hari wanita kpd semua wanita.

💃🏽💃🏽💃🏽

#copypaste


Wednesday, February 27, 2019

As time goes by - Adam Danish

Hanya jumpa 12 gambar sahaja, sepatutnya ada 15. Bila2 free nanri mummy nak lena mengodek external drive lain dan juga dalam album la. Mana pergi pulak gambar2 tu.


Happy 16th Birthday - Adam Danish

27/02/2019 - Happy 16th Birthday untuk hero no 2 mummy, si Angag @ Adam Danish. Moga angah sentiasa dalam lindunganNya dan berjaya di dunia dan akhirat. Jaga solat dan sentiasa doakan kesejahteraan mummy dan daddy ya walau mummy daddy dah tak ada nanti. Jadi adik dan abang yang baik untuk adik beradik semua. Jaga tali persaudaraan jangan sampai diputuskan andai ada perselisihan.

Terbanglah setinggi mana untuk mencapai impian asal jangan dilupa rumput di bumi.


Latest gambar sebelum ke sekolah hari ni.


Wednesday, February 6, 2019

Daniel Turns 17

My 1st hero, Emmer Daniel @ Along turns 17 today. Happy birthday Along. Moga along sihat selalu dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat. Jangan lupa solat dan jadi anak dan abang yang soleh ye. 


Saturday, February 2, 2019

My Birthday Celebration

Actually tak adalah nak celebrate apa pun, cuma kebetulan birthday mummy jatih pada masa office daddy buat family day. So malam masa bbq tu dia orang sediakanlah birthday cake untuk mummy.

Kek dah nak habis baru teringat nak potong... heheh


Malam daddy bawak dinner di Basil Cafe. Cafe owned by oir neighbour di Seksyen 3.