Wednesday, September 26, 2012

Morningggg


Pagi yg mondom, gerimid dan sejuk. Tapi Mummy tetap happy nak gi motong....hihi

posted from Bloggeroid

Saturday, September 22, 2012

Stock clearance

[image_0
Menu penghabisan stock esbok. Hari ni x sempat nak gi pasar so masak saki baki stock je lah.


Kari ayam + kentang


Sup ayam + sayur


Sambal goreng tauhu


Sambal belacan + mangga


Ikan masin belanak...daddy's fav

posted from Bloggeroid

Senaman tangan di hujung minggu


Baju sekolah anak2 menunggu utk disental....



Bfast buat apam gula merah ngan goreng nasi je. Hari ni anak2 sekolah ganti.

posted from Bloggeroid

Thursday, September 20, 2012

Purple day...


Purple kita hari ni...♥♥♥

posted from Bloggeroid

Wednesday, September 19, 2012

Penutup Raya 2012

Syawal dah 3 hari berlalu tapi Mummy  masih nak cerit apasal ray alagi...hehehe. Kisah open house dihari terakhir Syawal...bersamaan Ahad 16 September. Hari Ahad lepas tu kami ada 6 jemputan open house, 1 jiran setaman, 1 kawan Daddy kat taman sebelah, rumah kakak Mummy Datin S di Sri Gombak, rumah Mak Lang Daddy di Puchong, rumah kawan Mummy di Putrajaya dan rumah kawan Daddy di Shah Alam. 

As usual tengok dulu muka puan tanah...


Yang 2 orang lagi dah berebut cop seat dalam kereta so tak boleh nak posing ngan dia orang

Rumah pertama... rumah jiran Mummy... kami jadi antara tetamu yang terawal datang. Nasib baik tuan rumah dah 'buka rumah' hehehhe. Menu set nasi putih, laksa, set nasi himpit, kambing panggang, salmon panggang, laksa dan banyak lagi la. Mummy makan nasi himpit je.

Rumah kedua, rumah kawan Daddy... taman sebelah jer. Menu utama nasi arab, mee kari, mee rebus, spagetti, nasi himpit dll


Kawan daddy buat open house cum kenduri doa selamat sebab nak pergi haji. Untuk Pian & isteri selamat pergi dan selamat kembali. Semoga mendapat haji yang mabrur

Rumah ketiga, rumah kakak Mummy, Datin S. Menu utama nasi briyani, set nasi himpit, sate, soto , kuih muih dll. Mummy makan meehoon sup jer pun

Ni jer Mummy makan....hehehe


Kak Mah dan Kak Noor


Bersama dua orang kekanda Mummy


Tamu tak berhenti2...

Muka terkejut Dania

Dania & Echah




Abang Wan (hubby Kak Kay) & Daddy


Ni anak buah Mummy si Ariff

Mummy & Kak Kay


Walaupun x cukup korum, posing2 tetap posing...hehehe


Di rumah ke-4.... rumah Mak Lang Daddy di Puchong. Majlis bermula pukul 4pm hingga ke malam. Kami sampai dalam pukul 6.00 pm... 


Anak2 tersayang

Mak Lang Daddy, adik kepada arwah MIL

Daripada 6 jemputan tu kami cuma dapat pergi 4 rumah je. Maaflah pada kawan Mummy di Putrajaya dan kawan Daddy di Shah Alam, kami tak 'sempat' nak pergi.

Ini n3 terakhir tentang raya kut...hahaha. Tapi kalau lepas ni ada lagi n3 pasal raya jangan marah la yer...hehehe