Tuesday, November 17, 2015

Belanja senyuman!


Belanja senyuman! Bukan nak kena bayar pun.

Ehhhh.... tersengaja tepek gamabr ni pulak...hehe. Alahai Tuan Anas Mikael!!!!


Wednesday, November 11, 2015

Kalau awak jaga saya elok-elok, saya akan jaga awak elok-elok juga!

Mak datuk banyaknya sawang2 kat rumah ni. Lalang pun punyalah tinggi, confirmlah ada buaya dan singa menyorok ni. Manalah pergi tuan tanah ni? Bizi bebenor nampaknya.

Heheh... memang kelautan hindi mood nak menulis kat blog ni..hehhe.

Perghhhh... berpeluh2 ni bersihkan sawang so rumahpun dah bersih kita kasi hias sikit la ye.


Tak pernah2 mummy promo novel kali ni tunjuk novel la pulak... ni mesti ada udang balik mee bandung kan..hehe


Ehem ehem ehem... ni semua sebab drama adaptasi dari novel Tuan Anas Mikael lakonan x-boipren Mummy tengah ditayangkan di Astro sekarang...drama2 lain memang mummy tak layan...tapi bila AA yang berlakon jatuh hukum wajib la untuk tengok... Jangan risau kalau x de Astro, boleh te tengok on9 tapi siaran tertunda la ye...hehe. Oh ya drama.ni ada 15 episod ye.. camana cerita dia? Uols gibla google Tuan Anas Mikael....

"Kalau awak jaga saya elok-elok, saya akan jaga awak elok-elok juga."... so sweetttttt

posted from Bloggeroid