Monday, May 26, 2014

Emmil Dafiy's 6th Birthday


Happy Birthday To You...Happy Birthday To You... 

Happy Birthday To

♥ Y 


Happy Birthday To You


26/05/2014... Happy 6th Birthday Emmil Dafiy. Semoga Dafiy dipanjangkan umur, sentiasa sihat, membesar menjadi anak yang soleh dan bijak. Mummy, Daddy, abang-abang, kakak dan adik Dhiya semua sayangkan Dafiy.

2014... I'm 6... gambar pagi tadi sebelum pergi ke sekolah




Dafiy's 4th birthday


Dafiy's 3rd Birthday


Dafiy's 2nd Birthday

Dafiy 1st Birthday



I'm Five 2013

I'm Four 2012

I'm Three - 2011

I'm Two - 2010

1'm One - 2009

Dafiy - fresh from oven...hehehe 26/05/2008

Mummy & Dafiy....

2014

2013

2012

2011

2010

2009

Tuesday, May 13, 2014

Uli-uli Pra-Aidil Fitri

Cuti Hari Wesak... Uli-uli pra-aidil fitri dengan anak dara Mummy si Dania. Projek buat choc chips cookies je pun.


Butter kasi pukul sampai lembuttttt


Masukkan tepong dan uli-uli hingga lembut. Campak almond nib dan choc chips. Lagi banyak kekacang lagi sedappp


Cubit-cubit je adunan tu dan letak atas loyang pembakar. Ikut sukalah nak besar ke nak kecik. Jangan lupa alas dengan kertas minyak ya.


Bakar dengan suhu 160° dalam 15-20 minit. Ikut oven masing-masing.


Okey siap dah... dengan sekilo tepong ni Mummy dapat dalam 350 biji. Senang je kan.

Tiap kali raya cookies ni memang wajib Mummy buat.


Si kecik Dhiya Danisha dah 9 bulan. Sekejap lagi dah boleh tolong Mummy masak kat dapor ni.

posted from Bloggeroid

Sunday, May 11, 2014

Our 16th Wedding Anniversary

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Assalammualaikum,

Ahad 11-05-2014, Alhamdulillah hari ini Mummy dan Daddy menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang. Cepat betul masa berlalu kan. Dari berdua 1998-2001, 2002 bertiga, 2003 berempat, 2005 berlima, 2008 berenam, 2013 bertujuh.

Alhamdulillah, semoga jodoh kami berpanjangan dan hidup sentiasa dalam keberkatan Illahi. Sekarang ni masa untuk membesarkan anak2 dan memberikan ilmu agama dan ilmu pengetahuan yang berguna kepada mereka.

Terima kasih daddy atas layanan terbaik daddy untuk Mummy dan anak2 selama ini. We love you very much...


Berselfie dengan Dania dan Dafiy... hari ni sports day SmartReader BBBangi. Celebrate anniversary di MTDC-UPM le nampaknya huhhh

posted from Bloggeroid